Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd
Nadat wij uw betaling hebben ontvangen of als u heeft afgerekend met een Vrumona actiecode, wordt de bestelling binnen 5 tot 10 werkdagen verzonden.
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd
Alle bestellingen worden door ons verstuurd met de pakketpost van PostNL. Nadat PostNL uw bestelling heeft opgehaald, ontvangt u van ons per e-mail een Track & Trace code waarmee u de status van de bezorging kunt volgen. PostNL garandeert dat ruim 95% van alle postzendingen de volgende dag wordt bezorgd. De bezorgtijd is daarom bedoeld als indicatie en niet als garantie.
Hoe krijg ik een Vrumona kledingcheque
Alle vertegenwoordigers van Vrumona hebben een promotiebudget waarmee ze gesponsorde kleding kunnen aanbieden aan relaties. Zij kunnen zelf kledingcheques aanmaken waarmee u via de website van Vrumona, zonder te betalen, bedrijfskleding kunt bestellen. Uw vertegenwoordiger informeert u graag over de mogelijkheden.
Hoe gebruik ik mijn Vrumona kledingcheque
U kunt uw kledingcheque gebruiken om via de website van Vrumona bedrijfskleding te bestellen. In plaats van zelf te betalen, rekent u af met de cheque. Op de kledingcheque vindt u een actiecode die u kunt invullen tijdens het bestellen. Is het te betalen bedrag hoger dan het bedrag van de cheque, dan moet u het verschil nog bijbetalen. Besteedt u minder dan het bedrag van de cheque, dan blijft het tegoed voor u gereserveerd voor een volgende aankoop.
Wat zijn de aanbevolen wasvoorschriften
Voor alle kledingstukken adviseren wij handwas tot 40
Wat is Digitransfer
Digitransfer, opgericht in 2004, is uitgegroeid tot een van de marktleiders in Nederland op het gebied van kleding bedrukken. Met een eigen team van enthousiaste medewerkers, wordt dagelijks hard gewerkt om klanten te bedienen met mooie kleding en een kwalitatief hoogwaardige bedrukking. Digitransfer is gevestigd aan Papland 13-i, 4206 CK Gorinchem.
Samenwerking Vrumona en Digitransfer
Vrumona heeft Digitransfer uitgekozen als vaste partner voor het bedrukken van promotionele kleding. Via de website van Vrumona wordt u doorgeleid naar Digitransfer waar u kunt kiezen uit een breed assortiment bedrijfskleding zoals T-shirts, polo
Assortiment kleding
Digitransfer biedt u een breed assortiment kleding die u kunt laten bedrukken met een bedrijfslogo en/of eigen tekst. Voor alle T-shirts en polo
Merk selecteren
Als u een kledingstuk heeft geselecteerd, komt u automatisch in de designtool. Hier wordt standaard het Pepsi logo gebruikt. Wilt u liever een ander logo op uw kledingstuk, open dan het venster aan de linkerkant en kies een van de andere logo
Afbeeldingen en/of tekst plaatsen
In de designtool kunt u een afbeelding (logo) uploaden en op het kledingstuk plaatsen. U kunt hiervoor een JPG, PDF, AI of EPS bestand gebruiken. Ook kunt u hier uw eigen tekst toevoegen. Voor het plaatsen van tekst vindt u een ruim aanbod lettertypes en kleuren. Bedrukking van zowel tekst als afbeeldingen is mogelijk op de borst, mouwen en rug. Per drukzijde kunt u maximaal 2 afbeeldingen en 4 tekstregels plaatsen.

Wij behouden ons het recht voor opdrachten waarin confronterende teksten, godslastering, seksuele uitingen, schuttingtaal en/of andere ongewenste uitingen gebruikt worden, te weigeren.
Maten en aantallen opgeven
In de designtool kunt u de gewenste maten en aantallen opgeven. Bent u niet zeker van welke maat/maten u nodig heeft, raadpleeg dan eerst de maattabel onderaan de pagina.
Bestellen
Als u klaar bent met het ontwerp, dan plaatst u het kledingstuk in het winkelmandje. U kunt uw bestelling nu afronden of een nieuw kledingstuk selecteren en ontwerpen. In het winkelmandje kunt u een verzendmethode kiezen en eventueel uw Vrumona actiecode invullen. Indien u nog iets moet betalen, kiest u tijdens de laatste stap een betaalmethode. Ook kunt u hier een ander adres opgeven voor de bezorging. Als u iets wilt bestellen, is het altijd handig om ingelogd te zijn, maar u kunt natuurlijk ook bestellen zonder account.
Sample kit
Om de maatvoering en kwaliteit van de kleding te beoordelen, kunt u hier vooraf samples van bestellen. Deze optie vindt u rechtsboven in de menubalk. In een sample kit zitten alle beschikbare maten van het door u geselecteerde kledingstuk. Voor de sample kit wordt een borg gerekend die u terugkrijgt wanneer u de sample kit weer naar ons terugstuurt.
Druktechnieken
Digitransfer is in Nederland d
Algemeen
De totaalprijs van uw bestelling is opgebouwd uit de prijs van het geselecteerde kledingstuk, de bedrukking en de bestelde aantallen. U betaalt geen verzendkosten. Alle prijzen die op de website staan vermeld, zijn exclusief btw.
Wat kost de kleding
Op de startpagina ziet u het overzicht met kleding die u kunt laten bedrukken. Bovenaan ieder item staat de bijbehorende prijs vermeld. Deze prijzen zijn per stuk en gelden voor iedere bestelhoeveelheid.
Wat kost het bedrukken
Per drukzijde kost de eerste tekstregel
Wat zijn de verzendkosten
U betaalt geen handling en/of verzendkosten. Uw bestelling wordt gratis verzonden met de pakketpost van PostNL en u ontvangt een Track & Trace code waarmee u de bezorging van uw pakket kunt volgen.
Hoe kan ik betalen
Indien u zelf iets moet betalen, dan kunt u bij Digitransfer kiezen uit verschillende betaalmogelijkheden. Zo kunt u naast iDeal, Mastercard of Visa, ook betalen met een Vrumona kledingcheque of overschrijving per bank. Een bestelling wordt verwerkt nadat de betaling is ontvangen of als er is afgerekend met een kledingcheque. Zodra de bestelling klaar is en naar u wordt opgestuurd, ontvangt u van ons per e-mail de factuur.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Bestellingen worden verzonden met de pakketservice van PostNL. Zodra uw pakket is opgehaald door PostNL, sturen wij u hiervan per e-mail een bevestiging inclusief Track & Trace code. Hiermee kunt u zelf de status van de bezorging volgen. U vindt deze status ook terug in uw account. PostNL garandeert dat ruim 95% van alle postzendingen de volgende dag wordt bezorgd. Gaat hier toch iets mis, neem dan contact op met onze klantenservice.
Kan ik mijn bestelling annuleren
Zolang u niet heeft afgerekend, kunt u uw bestelling annuleren. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, gaat uw bestelling in productie en is annuleren niet meer mogelijk.
Kan ik mijn bestelling retourneren
Omdat uw bestelling een gepersonaliseerd product is, kunt u deze niet retourneren. Dit geldt uiteraard niet wanneer wij een fout hebben gemaakt. Maak in dit geval een digitale foto van het kledingstuk en geef aan wat er niet goed is gegaan. Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden. Voor reclames geldt een periode van 14 dagen na ontvangst van de bestelling.
Ik heb een klacht
Digitransfer streeft naar 100% klanttevredenheid. Bent u toch niet tevreden of heeft u een klacht, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen onze uiterste best doen om tot een goede oplossing te komen.
Hoe kom ik met Digitransfer in contact
De klantenservice van Digitransfer is tijdens kantooruren bereikbaar via telefoon (0183 820210) of e-mail (info@digitransfer.info). Op de website kunt u ook gebruik maken van een live chat.
Het bezoekadres van Digitransfer is Papland 13-i, 4206 CK Gorinchem.